Zondag 29-08-1999 16.30 uur

Hotel Ceysands - Bentota

Het zit er bijna op. Morgen vliegen we om deze tijd terug naar huis. We zullen daar midden in de nacht aankomen en hopen dat Bianca op Schiphol op ons staat te wachten. Maar dat zal wel.
Gisteren werd ik gewekt door de eekhoorns. Die praten met elkaar door middel van korte hoge pieptonen. Een heel irritant geluid. Maar verder zijn het leuke beestjes om te zien, vooral als ze achter elkaar aan rennen. Ze komen ook vaak bij het balkon kijken of er iets lekkers is. We hebben ze biscuitjes gevoerd en patat bij de lunch. Hartstikke grappig om te zien hoe ze dat dan tussen hun voorpootjes houden om het op te eten. Verder hebben we gisteren een hele tijd gezwommen en in de zon gelegen. En in de schaduw gezeten. 's Middags weer een partijtje biljart gedaan. Die verloor ik, maar vrijdag had ik gewonnen. Het gaat toch steeds beter.
Daarna douchen en weer met het bootje en een tuktuk op weg naar restaurant Aida. Daar speelde tot onze schrik een bandje. Daar hebben we er al veel van meegemaakt en ze komen ook bij je tafeltje spelen. En ze zingen allemaal vals. Deze band was echter een aangename uitzondering, want zij konden wel goed zingen en spelen. Dus de ramp viel mee. We hebben weer heerlijk gegeten. En toen gingen we weer met de tuktuk en het bootje terug. Het was weer een heerlijke avond.
Vanochtend werd ik alweer gewekt door de eekhoorns. We hebben lekker veel gelezen en weer gebiljart. En vandaag speelden we gelijk. Een mooie laatste pot.
Vanavond gaan we voor de laatste keer bij Aida eten.
Morgenochtend na het ontbijt de koffers inpakken en dan gaan we op weg naar het vliegveld. Dat zal zo'n 2 uur rijden zijn. En dan begint de ellende met het inchecken weer. Daar zien we wel tegenop. Nou ja, even doorbijten en dan hebben we het weer gehad.